کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فرصت برنده شدن در تاکسی‌یاب را از دست ندهید

اگر امروز سوار تاکسی شوید و ببینید یک آیفون 6 منتظر شماست چه واکنشی نشان می‌دهید؟

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ با تمدید زمان کمپین #6یاب تاکسی‌یاب، حالا تا 16 بهمن فرصت دارید تا پس از نشستن در تاکسی‌هایی که با اپلیکیشن تاکسی‌یاب سفارش داده‌اید، به دنبال آیفون6 هایی بگردید که این روزها در شهر می‌گردند تا به دست برندگان خوش‌شانس برسند. این کمپین که از یک‌شنبه 12 بهمن شروع شده، برای دعوت هر چه بیش‌تر کاربران به استفاده از این سرویس و معرفی بیش‌تر خود، تا ساعت 16 روز پنج‌شنبه، 16 بهمن تمدید شده است.

با ابتکار جالب توجه تاکسی‌یاب برای ضبط واکنش برندگان در داخل تاکسی، می‌توانید شادی و ناباوری اولین مسافری را که برنده‌ی یک آیفون6 شده از این‌جا تماشا کنید.

دانلود ویدیو

البته برای برنده شدن در این کمپین لازم نیست حتما تاکسی سوار شوید؛ می‌توانید همین جا که نشسته‌اید با معرفی این کمپین در شبکه‌های اجتماعی و با هشتگ #6یاب، در قرعه‌کشی یک آیفون 6 شرکت کنید.

تاکسی‌یاب اولین سرویس سفارش تاکسی با موبایل در ایران است که از چند ماه پیش فعالیت آزمایشی خود را در تهران آغاز کرده است. در کمپین جدیدی که این روزها توجه زیادی به خود جلب کرده، هر روز یکی از مسافرانی که برای سفر در شهر از این اپ استفاده می‌کنند، برنده‌ی یک آیفون 6 خواهند شد. کمپین #6یاب آخرین فراخوان عمومی برای عضویت تازه در تاکسی‌یاب است و پس از آن و تا پایان دوره‌ی آزمایشی، تجربه‌ی تاکسی‌سواری موبایلی صرفا محدود به اعضای موجود خواهد بود. پس اگر هنوز این برنامه را روی گوشی اندرویدی خود ندارید، برای دانلود آن و عضویت در تاکسی‌یاب به سایت آن بروید و از این سرویس رایگان و کاربردی لذت ببرید.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25003 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/15 تعداد مشاهده: 1627
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر